İhanet Whatsapp Durumları

Bu yazımızda İhanet Whatsapp Durumları, İhanet Whatsapp Sözleri , İhanet Whatsapp durum  kategorileri yer almaktadır .En özel sözleri derledik topladık ve sizinde begeneceginizi umarak paylaşıyoruz.



1. Bana kalbimdesin deme bilirsin kalabalik yerleri sevmem…

2. Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil yediği haltlardandır..

3. Ben seni bir damla sudan kıskanırken, Meğer sen ne yağmurlarda ıslanmışsın!..

4. El tarafından evlat edinilmiş sahipsiz bir birlikteliğin sonucuydu ihanetin !

5. Aşk hayat lokantasından yenilen bir kazıktır. Daha fazla yeme gençliğine yazıktır.

6. Her İhanetin Arkasında Bir Şeytan Vardır…

7. Ben seni iyi biri sanırken sen ihanetinle kötülüğünü tanıttın…

8. İhanet meslek dali olarak ilan edilmeli çünkü bir çok ustası var..

9. Az göz yaşı dökmedim gidişine şimdi dönmek istiyormuş git işine …

10. Ya delice sev yada haince terk et ama asla altatma.

11. Sana sevmeyi öğretemedim ama sende bana unutmayı öğretemezsin gülüm…

12. Dostum dediğim sırtımdan vurdu,aşkım dediğim satışı koydu…

13. Giden gitmiştir gittigi gün bitmiştir ben gideni deil giden beni kaybetmiştir.

14. Aşktan korkmak gerekir çünkü o da 3 harflidir.

15. İnsanı Aşkdan Nefret Ettiren Tekşey ..(sözcüklerin baş harflerini birleştirin = İHANET)

16. Anladım ki ben sende bir rüzgardım estim geçtim; Ama unutma, sende bende bir rüyaydın, uyandım ve bittin…

17. Bazı insanlar hep KAPTAN olurlar. Söz konusu DÜMEN ÇEVİRMEK olunca…!

18. Dünyanın küçük olduğunu “Seni dünyalar kadar seviyorum” deyip gidenden öğrendim.

19. İhanet Sesizce Büyür…

20. Kimseye güvenmemeyi en Çok güvendiğim insanlardan öğrendim.

21. “İhanet” asla müsamaha göstermeyeceğim bir davranistir…

22. Hangi gözler için gözlerimden vazgeçtin…!

23. Hayırlı Olsun Yeni Sevgilin Ama Unutmaki Oda Öbürküler Gibi Arkandan Vuracak Seni…!

24. İster Ağla İster Savaş Ama Yinede Beni Kazanamassın.

25. Sen sevdana baş aktör değil provasız aşklarına figüran arıyorsun!!!

26. Bir yaprağın uçuşundan daha çabuk kaybettin değeriniii…

27. El tarafından evlat edinilmiş sahipsiz bir birlikteliğin sonucuydu ihanetin..

28. Yalan söyleyene asla güven olmaz yarı yolda bırakır seni..

29. Yalnızım diye üzülmüyorum… Çünkü biliyorum. Yalnız insanın ihanet edeni de olmaz..

30. Aklımı geri ver güzelim sende kalmasın, başka vücutları sevipte sen sanmasın.

31. Ben sırtımda senin ihanetini taşırken, sen aklında başkalarının hayallerini taşıdın…

KAYNAK : https://wpdurumlari.blogspot.com.tr

Yorumlar