Whatsapp Aşk Durumları

whatsapp-ask-durumlari

Bu yazımızda Whatsapp Aşk Durumları, 2017 Whatsapp Aşk Sözleri, Whatsapp Aşk Sözleri  kategorileri yer almaktadır. Whatsapp aşk sözlerini paylaşıyoruz umarım beğenirsiniz. Aşk üzerine çok güzel sözlerin bulunduğu tek adresiniz.


1. Her şey Aşkta ve savaşta gayet iyi

2. Bana aşık durdurun.

3. Kalbim hep senin olacak.

4. Seni gülümseme seviyorum.

5. Gülüşün yıldızlardan daha güzeldir.

6. Ben aşık olma fikrine aşığım.

7. Aşksız bir hayat yaz olmadan bir yıl gibidir.

8. Aşk aklın boş olduğunda, kalp dolu bir kum saati gibidir.

9. Bugün Aşk İçin Gülümseme, yarın daha kötü olabilir.

10. İki kalpleri birbirine bağlayan böyle bir Bluetooth yoktur.

11. Aşk bulunduğu yer Cennet her zaman.

12. Bir yerde senin gülüşünü hayal eden biri var.

13. Aşk ruhun güzelliğidir.

14. Seni ilk gördüğümde asla unutmayacağım.

15. Uyumlu Olmayan Aşık.

16. Aşk gösterdi tanımlanmamış olabilir.

17. Sadece sen bana o hissi verebilirsin.

18. Seninle bir gün daha istiyorum.

19. Her aşk hikayesi güzel ama bizimki benim favorim.

20. Her şekilde benim için özelsin. Kim olduğun için teşekkür ederim.

21. Seni düşünmeden bir gün geçmez.

22. Gerçek bir aşk hikayesi sinirle biter.

23. Sevdiğiniz birisinden asla vazgeçmeyin. Büyük şeyler zaman alır.

24. Seni özlüyorum, ama umurumda bile değilsin biliyorsun.

25. Aşk intiharın yavaş şeklidir.

26. Aynı anda iki kişiyi sevebilirsin. Ama asla aynı derecede değil.

27. Gerçeği bana zarar veremez, Ama yalanlarla beni teselli etmeyiniz.

28. Kalp kırık yapıldı.

29. Aşk hayatımın güzel bir hatasıdır.

30. Sorun hala umurumda olmasıdır.

31. Aşk savaş gibidir: başlamak kolay ama durdurmak çok zor.

32. Aşk iki bedende yaşayan tek ruhtan oluşur.

33. Senin aşkından geçmek için vaktim yok.

34. Sadece aptallar aşık bence. Gerçek aşk hiç bitmez, çünkü.

35. Gerçek aşk, mutlu sona sahip değildir. Seni özlediğim zaman.

36. Kalbim mükemmel çünkü içinde sen varsın.

37. Mutlu bir evliliğin sırrı gizli kalır.

38. Merhaba, ben bir hırsız değilim, sadece senin kalbini çalmak için buradayım.

39. Aşk, bir gülümseme ile başlayan bir hediye ile büyür ve gözyaşı ile sona erer.

40. Aşk mutluluk kapısını açma yeteneğine sahip usta anahtarıdır.

41. Aşık … Tahmin edilemez yağmur gibi.

42. Hile yapmayın. Eğer memnun değilseniz, sadece bırakın.

43. Ben sana ..Seni.. dediğim zaman Seviyorum anla.

44. Sevgi almak için en hızlı yolu sevgi vermek.

45. Aşk yorgun olduğunda seni gülümsetendir.

46. Bir süre elimi tut, ama kalbimi sonsuza tutun.

47. Ben sarhoş değilim, ben aşığım.

Yorumlar

  1. Paylaşımlarınız Gercekten Cok guzel

    YanıtlaSil
  2. Benim yanıma sen yakısırsın

    YanıtlaSil
  3. Başarılı Sözler, Tebrik Ederiz.

    YanıtlaSil
  4. bu güzel sözleri bizimle paylaştıgınız için teşşekürler.

    YanıtlaSil
  5. Ben sarhoş değilim, ben aşığım.

    YanıtlaSil
  6. Aşk yorgun olduğunda seni gülümsetendir.

    YanıtlaSil
  7. Mutlu bir evliliğin sırrı gizli kalır.

    YanıtlaSil
  8. İki kalpleri birbirine bağlayan böyle bir Bluetooth yoktur.

    YanıtlaSil
  9. aşk senle bana benzer

    YanıtlaSil
  10. Aşk iki bedende yaşayan tek ruhtan oluşur.

    YanıtlaSil
  11. En guzel wp durumlarını bulabilirsiniz. ;

    wpdurumlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder