Acıklı Whatsapp Durumları

acıklı-whatsapp-durumlari



Bu yazımızda Acıklı Whatsapp Durumları, Acıklı Whatsapp Mesajları, Acıklı Sözler, acıklı aşk durumları kategorileri yer almaktadır.En güzel acıklı whatsapp durumlarını bulabilirsiniz.


                                            Acıklı Whatsapp Durumları


1. Yaşımız küçük belki, ama yaşadığımız acılar yaşımızdan da büyük..!

2. Yaptığım yanlışlar için pişman değilim tek pişmanlığım yanlış insanlar için yaptığım doğrular.

3. Gözyaşımın sınırı olsaydı şimdi kan ağlıyor olurdum.

4. Hani bi hayaldi ya bırak öyle kalsın …

5. Her şey geçmez zamanla,çoğu gider azı kalır, Bütün dertler biter de, yüreğinde acı kalır..

6. Olmasa da olur dediklerimiz vardı; yokluklarıyla hep yürek yaktılar..

7. Bazen de kimsenin canı acımasın diye içimize atar kendi canımızı acıtırız.

8. Bir Gidişi Asla Tek Kişi Hazırlamaz Biri İter Diğeri Gider…

9. Sahip olduğum herşeyi kaybettim ama bu sayede kendimi buldum…

10. Bazı şeyleri bir çırpıda silemezsin; Çırpınarak silersin.

11. Hangi baharlara yol aldın bilmiyorum ama ben seni kış gunde titiriyerek sevdim…

12. AŞK kalpten, DOST sırttan vurur kalbin iyileşir ama sırtın hep KAMBUR kalır…

13. Acı mühim değil ama umut yoruyor insanı.

14. Mutluluğun resmini çizemem ama acının heykelini bile dikerim

15. Güneş olsan doğamazsın Ateş olsan yakamazsın Bu duyguyu anlamazsın Tükenmiş sevdam …

16. Senin ” unut ” diye kurduğun cümleleri, Benim “umut” diye algılamamdı aşk..

17. Bu kalp neden imkansızı seçerki olmayacagini bilebile niye ister ki onu…

18. Gözyaşı acının sesiz sesidir…

19. Birini sevmeyi ögrendiginde, nefret etme riskini de göze almalisin.

20. Hayatta en zor şey de; İnsanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır.

21. Aslında deli dolu biriyimdir. Artık deliliğimden eser yok, sadece doluyum!

22. Kime ok atmayı öğretiysem bir gün beni nişan aldılar.

23. Herkes derdini anlatıp gidiyor. Kimse derdin var mı diye sormuyor.

24. Beni hep yanlış anladın geleceğim ol dedim gel ecelim ol demedim.

25. Hayallerim gerçek gerçek oluyor Seni sevmek ise “Rüyalarımda” kalıyor !!!

26. Hayat Hiç Bir Yanlışı Düzeltmedi, Sadece Biz O Yanlışlara Alıştık…

27. Kimseyi kırmayayım diyorum birde kendime baktım paramparçayım.

28. Bazı insanlar söyleyeceği çok varken susar çünkü anlayanı yoktur bilir.

29. Sevilmediğimi bildiğim halde daha çok seviyorum seni.. Ne yapayım çok yalnızım…

30. Yanlışdın! Ve ben hiç bir yanlışımı bu kadar sevmemiştim.

31. Gönül yorgun olunca ter gözden akarmış.

32. Bana eksiklerimi sorma Sen derim Tamamlayamazsın..

33. Hayalerimde sen olsanda yine yalansın…

34. Beni kaybettiğin yerde başkasını arıyordun, biliyorum.

35. Unutmak alışmaktır unutursun demiyorum ama alışacaksın biliyorum!!

36. Nur içinde yat kalbim ben katilini çok sevdim …

37. Ah be yüreğim Gözünden akan yaşları, sileceğine sebep olanları hayatından sil!!


Acıklı whatsapp durumları haricinde sevgiliye hitap sözleri konumuzu incelemek için hemen cok-guzelsozler.com/sevgiliye-hitaplar bağlantımızı ziyaret edebilirsiniz.

Yorumlar

  1. AŞK kalpten, DOST sırttan vurur kalbin iyileşir ama sırtın hep KAMBUR kalır…

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ücretsiz whatsapp kısa mesaj linkini hızlıca oluştur.
    En hızlı ve en uygun whatsapp link kısaltma servisi !
    Tek bir link üzerinden Instagram, Twitter, Facebook ve Websitenizde whatsapp kısa mesaj linki oluşturun.
    Bu Link Sayesinde Whatsapp Link Kısaltabilirsiniz Whatsapp Link

    YanıtlaSil
  4. Hayatı kuralına göre değilde kafama göre yaşamayı tercih ederim.🖕🏻🤪👉🏻

    YanıtlaSil

Yorum Gönder